wtorek, 17 marca 2015

Klientunio mały

Obiecywałam jeden post w tygodniu, a tu nic.
Ale, ale ….jak zwykle mam usprawiedliwienie. Sklepik na DaWanda otworzyłam. Niewiele tam jeszcze produktów, ale wreszcie otwarte J tak więc zapraszam TU.

Od jakiegoś czasu zbierałam się do stworzenia posta ze zdjęciami moich rzeczywistych klientów, czyli dzieciuszków. To dzięki nim i dla nich szyję i myślę, że nie trzeba tu zbyt wiele pisać wystarczy spojrzeć:
  • Mały Kostek z pięknymi usteczkami :)

  • A tu Tymek buszuje w swojej pościeli

  •  Maciek rozchichotany w rożku w owieczki

  • No i jedyna księżniczka wśród tylu książąt- Julia Zelda na swoich 1 urodzinach, a w tle literki KOKO



Mam nadzieję, że kiedyś i mnie takie cudo spotka i będę mieć „własnego małego Klienta” na całe życie J

2 komentarze: